Fredag i Umeå

Det är så skönt att vara tillbaka i Umeå och få somna och vakna i sin egen säng. Idag är det fredag och även om min veckorytm är lite sabbad av att jobba sju dagar förmiddags, sen ledig två dagar och efter det jobb en natt, så ser jag fram emot helgen då Robert och jag faktiskt är lediga tillsammans. Att det dessutom är Halloween kommer nog bara göra saken bättre! 
Inte lockande att stiga upp när man har två småttingar bredvid en i sängen. Men är nog dags nu så att jag hinner städa lite innan kusin vitamin kommer för att göra Halloweenpumpor! 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Vilken mysig morgon :)

Svar: Ja det är riktigt härligt att få vakna av sig själv utan väckare och ha de man bryr sig om nära <3
Angelica

2 Anette:

va mysigt katterna har det

Svar: Ja vi har det bra :) önskar jag kunde vara med dem på heltid bara. jag kommer nog ta med dem över jul
Angelica

Kommentera här: