Förlängt vikariat

Bakslag på SCA där jag iallafall blev en av två till tjänsten jag sökt men föll på målsnöret. Men bara att ta nya tag och söka fler jobb och nätverka lite! För att ta pressen från jobbsöket lite fick jag dessutom förlängt vikariat på Metsä idag, så det känns riktigt skönt. Nu vet jag iallafall vad jag gör fram till mars 2015!

Men det kommer lite frågor med det också, ska jag börja pendla från Umeå dagligen eller fortsätta som jag för nu?  Plus så går ju inte tågen så bra så om jag ska pendla måste jag ta och skaffa nån bil, och vad ska man då skaffa? 

Hmm hur lägger man till bilder nu när de gjort om appen då? Plus att den inte skrollar ner automatiskt när man skriver, aja antar att det är en vanesak. Inatt blir det jobb igen, redan trött så hoppas jag lyckas hålla mig vaken! 

Kommentera här: