FrostByte - Lan när man är 25

Eftersom jag inte gillar upplägget på den nya appen som fick mig att radera hela mitt inlägg innan jag publicerat det blir det nu ett kortare inlägg. 

Klar på FrostByte, roligare än jag trodde med en hel del turneringar och aktiviteter. 

Hann även med ett möte för tjejer på lanet där de pratade om varför tjejer har svårare att se sig som gamers och varför det var så mycket färre tjejer på lanet, plus vad man skulle kunna göra för att motverka det. Riktigt intressant.

Väl hemma är man så slut på att man knappt orkar nånting (värre än att vara bakis) så middag fick bli från salladsbaren på Kvantum. Men eftersom vi inte riktigt kan hålla oss borta från köket så gjorde vi en enkel kladdkaka till efterrätt! 
Hoppas att alla har fått ha en lika bra helg som mig. För det känns riktigt skönt att ni få krypa ner i sömnen med en god bok och känna att man fått ut det mesta av helgen. 

Kommentera här: